VVIP DENAI CINTA

24 Mei 2011

| BURGER BEST | KOTA BHARU

Lokasi gerai burger NBC : Berhampiran Bank Simpanan Nasional,
(bersebelahan dengan Pasar Besar Siti Khadijah, Kota Bharu.


Brader ni bersih cara dia menyediakan burger.
Dah lebih 16 tahun kariernya sebagai penjual burger.


NIKMATI BURGER YANG MEMANG BERBALOI, SEDAP, DENGAN HARGA YANG AMAT BERPATUTAN!!! Burgernya biasa sahaja kerana menggunakan burger keluaran Ramly. Namun memang tak dapat dinafikan, cara penyediaan memainkan peranan penting untuk memastikan burger yang dimasak itu sedap atau sebaliknya.

Dalam banyak-banyak gerai burger yang pernah aku singgah dan membeli burgernya. Ini adalah antara gerai burger terbaik!!! Harga pun amat berpatutan. Cubalah burger double (daging), perrrgggghhhhhh!!!! Konpem berbaloi-baloi dan lebih MANTHOP dari burger McDogol!!! Ha ha ha...!!! Buuuurrrrpppppp... Alhamdulillah. Selamat mencuba dan menjamu selera! ;)

2 ulasan:

amal berkata...

wah brader ni ada meniaga lagi eh.. sebelah tu kedai jual surat kabar kan? lama dah x masuk kb, dah lupa. zaman sekolah dulu selalu beli burger kat sini. mmg sedap :)

ROHAIFI berkata...

Yea... Sebelah dia gerai jual suratkhabar/majalah. Ada je lagi brader ni.. boleh le gi beli burger kalo ke KB... :)

Related Posts with Thumbnails