VVIP DENAI CINTA

06 April 2011

Video Seks : Komen Pembaca

Tertarik memmbaca komen dari pembaca Malaysiakini. Komen pembaca tersebut mengenai Video Seks yang kononnya mendakwa DSAI terlibat sebagaimana tuduhan oleh Datuk T... Ikuti komen beliau (saudara JAMIL BIN ISMAIL) yang telah saya copy-paste dari laman sesawang milik Malaysiakini.

Jangan risau kak wan saya kenal rapat dengan keluarga kak wan sejak 1999 lagi. Saya rapat dengan DSAI sejak 2008, saya mengenali keluarga kak wan dalam kesusasahan bukan waktu dalam kesenangan. Hanya mereka yg kenal DSAI sahaja yg tahu bagaimana rupa orangnya.

DSAI sebagai seorang public figure pasti orang selalu memandang beliau. Malah saya selalu memandang dan melihat pegerakan DSAI. Dan kalau ada yg saya tengok tidak elok saya sendiri sms dekat DSAI. Tak percaya tanya DSAI, saya tegur terus.

Ini bermakna kita mengenali beliau. Saya menggangap DSAI sebagai seorang pemimpin, ayah, sahabat yg rapat. Tak perlu saya tengok seluruh video itu. Yg 2 minit ini pun sudah cukup. hampir 20 kali saya reply untuk mencari DSAIkah itu. Tetapi saya HAMPA ia bukan DSAI.

Jadi nasihat saya kepada Rahim Thamby Chik dan Eskay, kalau orang jepun mereka dah harakiri. Jgn hidup seperti
MUKA TAMPAL KULIT BABI. Memalukan bangsa dan agama Islam.

Kepada mana mana melayu yg masih dok mengutuk DSAI atau DSWA aku tak mahu nasihat ko orang dalam hal agama. tapi aku pinta satu je. Jgn mengaku diri Islam kalau tak tahu hukum hakam, lebih elok ko ornag mengaku kafir supaya nama Islam tidak tercemar.


~ wallahu a'lam ~

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails