VVIP DENAI CINTA

19 November 2010

KONTROVERSI : Cinta Uncle Seekers Dan Mantan Permaisuri Agong - PART 1

Permaisuri Siti Aishah - PART 1
Yang Teramat Mulia Cik Puan Besar Selangor
Datuk Amar Siti Aishah binti Dato Seri Abdul Rahman





Setelah beberapa bulan aku sembunyikan "cinta syyhh" di antara aku dengan mantan permaisuri agong dari pengetahuan umum, hari ini aku terbuka hati untuk memaparkan sedikit maklumat tentangnya...

Kemesraan ini dirakam sekitar bulan Jun 2010 di Janda Baik.
Aishah juga seorang manusia biasa yang perlu teman hidup...


Di waktu gelombang taufan melanda dirinya, aku diamanahkan untuk bersamanya buat beberapa ketika. Dia memanggil aku dengan panggilan "Abang" dan aku pula hanya memanggilnya "Aishah" atau kadangkala "YaAishah".

Dipendekkan cerita tetiba skandal ini bagaikan petir menyambar! Aku diberi amaran dari Dato Seri supaya tidak membuat panggilan pada Aisyah lagi. Helo dato seri...tolong buat pemeriksaan di Maxis, satu hari berapa kali aisyah telefon saya. Dari pukul 10 malam sampai 5 pagi tak kurang 8 kali setiap malam dan saya hanya call dia 3 hari cuma sekali atau dua kali saja. Itu pun kerana diamanahkan!

Tak payahlah dato seri nak offer saya duit!

Saya tau dato seri bengang dengan saya sebab saya tak layan tawaran duit dari dato seri dan tak jawab sms dato seri! Simpanlah duit dato seri tu.

Kenapa dato seri kemaruk nak beri duit pada saya? Aisyah pernah datang bersama mama bertemu ayah saya (klik) sekitar 8 pagi kerana hendak meminang unclesekers! Adakah dato seri tahu? Ayah saya masih hidup lagi dato seri...Walaupun aisyah mengetuk pintu bilik saya beberapa kali "abang...bangun bang..aisyah datang ni..." saya tak akan membuka pintu sebab waktu tidor saya tiada siapa boleh ganggu waima mantan permaisuri agung. Tak percaya tanya mama sendiri. Mama orang Islam dan tidak pernah tinggal solat 5 gol.

Apa tujuan dato seri ugut saya? Adakah kerana nak menakutkan saya? Sorilah dato seri...saya bukan seorang penjenayah atau perompak duit dato seri. Bukan mengungkit tapi membangkit, semasa diampang makan kambing dan roti boom siapa yang bayar? Setiap kali syed keluar dengan aisyah pun syed yang bayar, cuma sekali saja dia belanja saya minum teh bersama madu di pavallion. Ketika itu saya selsema. Dia belikan saya handphone pun saya tak ambil!

Percutian aisyah di saufiville beberapa kali kerana aisyah nak berehat bersama saya itu pun saya hanya sempat luangkan masa tak sampai 1 atau 2 jam. Kebanyakannya aisyah akan melawat tempat-tempat lain dijanda baik.

Saya tahu dato seri mula 'terasa hina' apabila aisyah mencium tangan dan pipi saya setiap kali kami berjumpa dan aisyah tidak menghormati dato seri sendiri sebagai ayah. Perkara ini sangat ketara apabila aisyah, mama dan dato seri datang kejanda baik pada malam yang saya bantu aisyah. Aisyah membentak dan berlari anak kehujung taman kerana saya suruh aisyah meminta maaf pada dato seri?

Dato seri...bantuan yang saya beri pada aisyah pada malam tersebut yang disaksikan sendiri oleh dato seri, mama dan aisyah membuatkan dato seri terkejut bukan?

Seeing is believing!

Saya suruh mama dan aisyah simpan dirumah benda dalam botol tersebut tapi mama dan aisyah takut! Kalau disimpan kan bagus... boleh buat kajian selanjutnya tentang sifat makhluk halus dalam botol...

Mama kerap kali bertanya bagaimana saya boleh lakukan? Selepas didesak beberapa kali, saya hanya menjawab, setiap orang ada kelebihan, barulah mama terdiam!

Saya terasa hati dengan dato apabila dato seri 'delete' semua rakaman yang telah diambil selama 3 hari 3 malam rumah aishah di No 58, Jalan 1, Taman Tar, Ampang, Selangor!

Dato seri...saya tak nak duit dato seri dan tak nak jumpa dato seri. Banyak cerita "cinta syyhh" saya dengan aisyah . Kalau dato seri terbaca artikel ini, harap 2 perkara saja.

1. Aisyah sebenarnya nak kawin. Kalau aisyah kawin, selesai masalah yang ditanggung. Tak baik dato seri buat dia macam ni.

2. Jangan tipu aisyah banyak sangat!

Buat mama..
Syed sanggup lafaz atau junjung Quran (seperti kebiasaan amalan untuk membuktikan kebenaran) dimana saja yang diminta tentang kebenaran artikel ini dan bertanggungjawab diakhirat dan mama juga harus begitu.

Aku tau pembongkaran ini akan mencetuskan kontroversi dan mungkin aku disumbat didalam lokap atau jel atau kena saman atau....

Sesuai dengan prinsip hidup aku

"To seek the truth"

bersambung...

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails