VVIP DENAI CINTA

22 April 2010

MAYAT BERJALAN PULANG KE RUMAH


Uihhhh!!! Seram jugak nengokkan gambo mayat ni (dah la aku tengok sensorang di tengah2 malam buta). Gambar ni sepupu aku (Hairul Ammar Gaddafi) yang e-melkan.

Situasi sebegini dilaporkan biasa terjadi bagi penduduk di Perkampungan Toradja, Indonesia. Kononnya ada satu ilmu luar biasa (bagi aku ia pastinya ilmu hitam) yang membolehkan mayat pulang ke rumah sendiri. Kawasan perkampungan ini katanya jauh di pedalaman dan berbukit bukau. Bila berlaku kematian, so mayat ni akan diberikan 'kuasa' hipnotisme supaya dia bleh berjalan dan hanya berhenti apabila sampai di rumahnya. Kuasa ini diamalkan supaya tidak menyusahkan penduduk kampung untuk menguruskan mayat tersebut.

Mungkin diorang guna kuasa tersebut untuk cari mayat femli diorang yang mati tetapi tak dijumpai. So, senang tak payah sesusah nak cari, mayat tu akan jalan sendiri balik ke rumah. Dan 'kuasa' ini juga digunakan bila nak kebumikan mayat, kawasan berbukit-bukau, kubur pulak jauh, so suruh jea la mayat tu jalan sendiri ke kuburnya. Ntah-ntah lubang kubur pun mayat ni kene gali sendiri!!!

Macam-macam perangai manusia ni bile dah sesat dipengaruhi Iblis-Jin-Syaitan!!! Namun semua itu takkan terjadi tanpa Izin Allah SWT.

2 ulasan:

Admin berkata...

Wuahahahaha...menakutkan pun ada, geli hati pun ada.

noraznida berkata...

eeee....

Related Posts with Thumbnails