VVIP DENAI CINTA

24 Oktober 2009

PERIT WOOO SEJAK HARGA MINYAK NAIK. HARGA BARANG PUN MENCANAK NAIK...!!!

Pemimpin KERAjaan pernah berpesan supaya rakyat 'ubah gaya' hidup dalam menghadapi kenaikan harga minyak dan jugak harga barangan. Kena pakat-pakat ikut macam otromen ni gaknye, so xde masalah ngan kenaikan harga minyak.

"Yo bro! Memang la xde masalah ngan harga minyak bile dah naik beskal ni. Tapi yang jadi masalahnye, harga barang tu camane? Ni nengok bakul beskal aku ni, KOSONG!!! Aku gi pasar bawak 18 hengget, Ingat nak beli daging lembu sekilo, rupe2nye daging lembu dah naik harga, sekilo RM22! (Daging import tu, daging lembu tempatan lagi ar mahal). Pakcik jual daging tu siap perli-perli aku coz aku xcukup duit, hangin tul, geram jea aku nak FIRE pakcik tu. Mujur la keimanan dan kesabaran masih kuat dalam diri aku ni. Ni aku terpakse kayuh balik umah amik duit. Agaknye brape ar harga sekilo daging Resakse skrg ni..." ;-(

"Mana la peginye laki aku ni, cakap tadi nak gi pasar beli daging.
sampai skrg tak nampak-nampak lagi batang hidungnye.
Jangan dia cari gaduh dengan Resakse dah la."


1 ulasan:

sufianahmad86 berkata...

otoremen nape nek beskal??kan bole jea trbng..
ke otoromen ni tak pndai trbng?kekeke

Related Posts with Thumbnails